Nelze poslat ani doručit email z nové schránky na mailhostingu

Vyřešeno151 zhlédnutíMailhosting
0

Dobrý den, zakoupila jsem mailhosting a vytvořila schránku. Zadala přesměrování na gmail a nic se neděje. Email zaslané na schránku nedorazí, ani zní nedorazí nikomu dalšímu, když pošlu z webmailu. Jsem začátečník, prosím o radu, jak to nastavit, aby emaily zaslané na vytvořenou schránku šli na gmail. Respektive aby vůbec přišli i na tu vytvořenou schránku. Děkuji

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 10. 11. 2023
0
95.78K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

problém bude v DNS záznamech, které máte u Cloudflare. Následující úpravy tedy musíte provést tam:

Odchozí pošta často nefunguje z důvodu chybějícího záznamu SPF. S CloudFlare ale bude jeho nastavení dost složité. Pokud posíláte maily jenom z mailhostingu, měla by stačit základní podoba z návodu:

v=spf1 mx a include:_spf.we.wedos.net -all

Pokud ale posíláte maily i z webu, zeptejte se svého správce, co všechno máte do záznamu přidat. S Cloudflare Vám poradit neumím.

Co se příchozí pošty týče – chybějí Vám záznamy typu MX. Založte u Cloudflare 5 záznamů bez názvu s daty:

10 mx1.wedos.email
10 mx1.wedos.global
10 mx1.wedos.com
10 mx1.wedos.mx
20 mx1.wedos.online

Číslo před adresou je priorita.

Pokud pošta nebude do 1 hodiny od zadání záznamů fungovat, dejte vědět, podíváme se na to znovu.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 10. 11. 2023
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.