Nelze poslat ani doručit email z nové schránky na mailhostingu
Dobrý den, zakoupila jsem mailhosting a vytvořila schránku. Zadala přesměrování na gmail a nic se neděje. Email zaslané na schránku nedorazí, ani zní nedorazí nikomu dalšímu, když pošlu z webmailu. Jsem začátečník, prosím o radu, jak to nastavit, aby emaily zaslané na vytvořenou schránku šli na gmail. Respektive aby vůbec přišli i na tu vytvořenou schránku. Děkuji
1 Odpověď
Dobrý den,
problém bude v DNS záznamech, které máte u Cloudflare. Následující úpravy tedy musíte provést tam:
Odchozí pošta často nefunguje z důvodu chybějícího záznamu SPF. S CloudFlare ale bude jeho nastavení dost složité. Pokud posíláte maily jenom z mailhostingu, měla by stačit základní podoba z návodu:
v=spf1 mx a include:_spf.we.wedos.net -all
Pokud ale posíláte maily i z webu, zeptejte se svého správce, co všechno máte do záznamu přidat. S Cloudflare Vám poradit neumím.
Co se příchozí pošty týče – chybějí Vám záznamy typu MX. Založte u Cloudflare 5 záznamů bez názvu s daty:
10 mx1.wedos.email 10 mx1.wedos.global 10 mx1.wedos.com 10 mx1.wedos.mx 20 mx1.wedos.online
Číslo před adresou je priorita.
Pokud pošta nebude do 1 hodiny od zadání záznamů fungovat, dejte vědět, podíváme se na to znovu.