nelze se přihlásit do mailu po změně hesla

Vyřešeno443 zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den,na svůj mail ****@helpmibike.cz se nemůžu přihlásit z žádného zařízení než z firemního počítače ( Já jsem majitel domény a firmy). Měnil jsem si heslo ale problém pořád trvá.

Děkuji za radu jak problém vyřešit.

Přeji hezký den

JH

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 29. 8. 2022
0
95.78K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

po změně hesla může trvat až 15 minut (ve výjimečných případech 30), než se změna projeví. Potom by mělo přihlášení fungovat, zejména přes Webmail, kde by v cestě neměly stát jiné problémy s přihlášením do mailového klienta.

U Vašeho mailu vidím poslední záznam o změně hesla letos v únoru. Mohlo se stát, že při zadání změny hesla přes zákaznickou administraci příkaz neprošel. Zkuste heslo změnit znovu z jiného prohlížeče.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 29. 8. 2022
0

DĚKUJI ZA ODPOVĚĎ.VŠE UŽ FUNGUJE JAK MÁ.

PŘEJI HEZKÝ DEN

HELÍSEK

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 29. 8. 2022