Nelze se pripojit pres Outlook 365

Vyřešeno126 zhlédnutíZákaznická administrace
0

mam dlouhodoby problem s vasim navodem pro Outlook 365, nefunguje
– POP3, port 995, SSL/TLS a SPA (Secure Password Authentication)
– SMTP, port 465, SSL/TLS a SPA
– firewall je vypnuty a pocitac neni v zadne domene
– zkusil jsem vsechny mozne kombinace zabezpeceni a SPA
– propojit account pres thunderbird ze stejneho pocitace lze

vysledek je pokazde stejna chybova hlaska, jak pro IMAP, tak pro POP (pro IMAP je v zavorkach IMAP)
– we could not connect to the incoming (POP) server. Please check the incoming (POP) server settings and try again

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď
1
11.28K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

je to velmi pravděpodobné. Bohužel se s tímto zákazníci občas setkají a z naší strany není možné na dálku více pomoci.

Ověření funkčnosti samotné schránky je možné například zde https://webmail.wedos.net/

Případně doporučím vyzkoušet Thunderbird nebo Outlook reinstalovat. Případně projděte fóra Microsftu, je pravděpodobné, že to dělá nějaké banální nastavení.

Role: Podpora
Vybral nejlepší odpověď
0

tak chyba bude nekde u meho pripojeni, kolegovi se to odjinud podarilo

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno

Categories