Nemožnost přihlášení do zákaznické administrace

Vyřešeno486 zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý večer, rád bych věděl, kde je chyba v přihlašování. Vypíše se: „Přihlášení bylo zneplatněno, jelikož došlo ke změně prohlížeče (User-Agent).“ Z dvaceti pokusů se mi podaří přihlásit jednou, jestli Chrome, nebo Edge je jedno. Souběžně s tím při nějaké změně (vytvoření databáze, konfigurace PHP) dojde k odhlášení a změny se samozřejmě neuloží. Zdá se, že mám takový problém jenom já. Ale nevíte, co s tím? Děkuji, T. Komín

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 5. 6. 2023
0
44.18K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

zkuste si promazat cache v prohlížeči nebo použít jiný prohlížeč. Případně se podívejte, zda vám připojení neblokuje antivir nebo firewall. Také vyzkoušejte jiné připojení k internetu.

Role: Podpora
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 5. 6. 2023
0
3.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

děje se stejný problém i na jiném zařízení, popřípadě i na jiné síti, třeba mobilní?

Role: Podpora
VŠ337642 Odpověděl na otázku 19. 5. 2023
0

Dobrý den, na iPadu vše ok. Takže něco v PC. Zaznamenal jsem totiž více dotazů ohledně tohoto problému. Bohužel asi netušíte v čem je problém?

Děkuji.

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 20. 5. 2023
0

Tak ještě doplnění – včera na iPadu ok, dnes se nelze přihlásit na první pokus…

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 20. 5. 2023
0

Děkuji za zprávu. Prověřím.

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 20. 5. 2023