Nemůžu najít svou doménu

Vyřešeno400 zhlédnutíDomény
0

Dobrý den, platím si na tomto účtu 1 doménu, která je nyní připojena k webové stránce. Nechci s dodavatelem této stránky nadále spolupracovat, ale nespolupracuje ani on. Když jsem si chtěl doménu připojit na jiný WEB, zjistil sem, že nemůžu doménu na mém Wedos najít. Děkuji za pomoc či tipy.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 1. 9. 2022
0
93.00K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Chcete-li přesunout doménu do vlastního účtu bez spolupráce majitele zákaznického účtu, v němž se doména aktuálně nachází, postupujte podle návodu Domény – Přesun pomocí autorizačního hesla.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 1. 9. 2022
0
93.00K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

na účtu, ze kterého píšete, vidím jen doménu havlik-petr.cz, která expirovala před více než 60 dny a byla smazána. Tuto doménu můžete znovu zaregistrovat.

Pokud jde o jinou doménu, napište prosím její název.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 15. 8. 2022