Není možné zaslat autorizační heslo

Vyřešeno630 zhlédnutíDomény
0

Dobrý den, chtěl jsem skrýt údaje (adresu) u mé domény podle TOHOTO návodu. Ovšem když chci zažádat o poslání autorizačního hesla, napíše mi to chybu „Není možné zaslat autorizační heslo“.

Děkuji za pomoc.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď

Dobrý den,

je možné, že se jedná o kontakt, který nemáte u nás nebo je na něm na registru nastavena nějaká ochrana proti změně/editaci. Takové nastavení provádí obvykle majitel, zkuste kontaktovat mojeID

0

A co zkusit NIC.CZ? Tedy v případě, že jde o CZ doménu. 🙂

https://www.nic.cz/whois/send-password/

Role: Zákazník+ Web: https://socl.cz Vizitka: Jsem s Wedosem už od roku 2011. :)
Vybral nejlepší odpověď
0

Dobrý den,

ano, jedná se o CZ doménu.

Zkusil jsem odblokovat na NIC.CZ, ale píše to, že není blokována.

Pak jsem zkusil zaslat heslo pro přeregistraci, při zadání hesla u vás to napsalo:

„Tento kontakt nelze přeregistrovat, pro přeregistraci je blokován na registru domén“, což nedává smysl, když u NIC.CZ to psalo, že není blokována.

Opravdu nevím, kde je problém, ještě zkusím napsat na podporu NIC.CZ.

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno
0
RM130195 40.85K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

nemáte kontakt u MojeID? Vše by tomu nasvědčovalo. MojeID nemáme implementované, tedy operace s ním u nás nejsou možné. Takový kontakt vám můžeme nastavit jen ručně na základě úředně ověřené žádosti. Případné úpravy by bylo nutné řešit s MojeID.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer (WEDOS WebSite, WEDOS OnLine).
Odpověděl na otázku