Neověřené emaily – padají do spamu
Dobrý den,
potřebovala bych pomoci s nastavením emailů. Doposud vše fungovalo správně, aniž bych cokoliv měnila, a od dnešního dne chodí emaily které posílám prostřednictvím upgates eshopu do spamů. Chybí i fotografie a v každém odeslaném emailu je výzva zda se nejedná o spam. Zkoušela jsem na gmailu.
Můžete mi prosím poradit? Ze strany upgates je vše nastaveno správně, a ani tam jsem nic neměnila.
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 31. 7. 2023
2 Answers
Dobrý den,
jaké mail servery si přejete u domény využívat? Vidím, že jsou nastavené naše MX záznamy a také záznamy pro Email Profi (nejsou nyní platné).
SPF záznam je potřeba nastavit v této podobě: v=spf1 mx a ip4:194.195.242.237 include:_spf.we.wedos.net include:_spf.upgates.com -all
Role: Podpora Vizitka: Pracovník zákaznické podpory
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 31. 7. 2023