Neověřené emaily – padají do spamu

Vyřešeno242 zhlédnutíDNS
0

Dobrý den,

potřebovala bych pomoci s nastavením emailů. Doposud vše fungovalo správně, aniž bych cokoliv měnila, a od dnešního dne chodí emaily které posílám prostřednictvím upgates eshopu do spamů. Chybí i fotografie a v každém odeslaném emailu je výzva zda se nejedná o spam. Zkoušela jsem na gmailu.

Můžete mi prosím poradit? Ze strany upgates je vše nastaveno správně, a ani tam jsem nic neměnila.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 31. 7. 2023
0
8.48K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

jaké mail servery si přejete u domény využívat? Vidím, že jsou nastavené naše MX záznamy a také záznamy pro Email Profi (nejsou nyní platné).

SPF záznam je potřeba nastavit v této podobě: v=spf1 mx a ip4:194.195.242.237 include:_spf.we.wedos.net include:_spf.upgates.com -all

Role: Podpora Vizitka: Pracovník zákaznické podpory
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 31. 7. 2023
Prohlížíte 1 ze 2 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.