Neprichazi emaily a nastaveni preposilani emailu

Vyřešeno320 zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobry den,

potrebovala bych poradit. Nefunguje nam email – resp neprichazi zadne prichozi zpravy (odesilat lze). Jedna se o email info@poketo.cz. Poradite, jak to zmenit, aby to zas fungovalo?

Zaroven mam dotaz (se kterym problem muze souviset). Potrebovala bych nastavit preposilani emailu na dalsi email. Nasla jsem ve znalostni bazi navod a udelala to podle toho, ovsem narozdil od navodu nebyla v admnistraci moznost zaskrnout, ze se ty preposlane emaily pak nesmazou. Kdyz jsem tedy nastavila email na preposlani a pozdeji zjistila, ze se ve webmailu mazou (coz nechceme), tak jsem to presmerovani opet zrusila. Je mozne, ze tim nastal problem s temi prichozimi zpravami.  Jak a kde tedy nastavit presmerovani prichozich emailu, aniz by se smazaly?

Predem dekuji za rady

Pavla

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď
0

dekuji zanastaveni MX zaznamu. to bych vazne sama nedala 😉

a k tomu presmerovani – udelala jsem printscreen a at koukam jak koukam, ta moznost nesmazat tam neni 🙁

Role: Zákazník
publikoval nový komentář

Toto je nastavení domény. Nastavte si přesměrování přímo v každé schránce. Pokud si přejete do jedné schránky zachytávat veškerou poštu z domény, lze nastavit doménový koš. U schránky je pak možnost volby mazat / nemazat přesměrovanou poštu.

Nastaveno. Diky moc za vysvetleni! Nejak mi nedoslo ze to zadavam na spatnem miste

Prohlížíte 1 ze 2 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.

Categories