Nepříchozí emaily
Dobrý den, máme u vás doménu www.finsider.cz a včera jsem k ní vytvořila i emailovou schránku info@finsider.cz, bohužel se ale zdá, že na tento email nechodí emaily. Pokud z webmailu pošlu email na gmail, tak dorazí, ale obráceně nikoliv. Můžete mi prosím poradit?
Děkuji Pokorná
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 13. 8. 2019
3 Answers
Dobrý den, děkuji za rychlou odpověď. Mohla bych Vás požádat o trochu přesnější návod, jak a kde nastavit ty MX záznamy? Děkuji
Role: Zákazník
FH140428 Edited comment 9. 8. 2019

Vzhledem k tomu, že doména je registrována u Forpsi a používá jejich DNS servery, je potřeba se přihlásit do administračního rozhraní Forpsi a tam v detailu příslušné domény nastavit MX záznamy, které jsem uváděl v předešlém postu (pokud tam aktuálně nějaké existují, tak je potřeba je odstranit).
Zákaznickou administraci Forpsi detailně neznám, tak Vás bohužel nemohu přesněji navést. Nicméně pokud kontaktujete podporu Forspi a předáte jim MX záznamy, které jsem uváděl, tak Vám určitě vyjdou vstříc a s nastavením Vám pomohou.
Do budoucna můžete zvážit přeregistraci domény k nám, aby jste měla vše „pod jednou střechou“ a mohla vše spravovat z jednoho místa.
Přeregistrace je rychlá a zdarma – viz https://kb.wedos.com/cs/domeny/cz/preregistrace.html
Po přeregistraci je možné u domény nastavit naše DNS servery – viz https://kb.wedos.com/cs/dns/servery-wedos.html (po změně DNS serverů není třeba nic víc nastavovat, vše se nasměruje automaticky)