Nepřišel email k zaplacení domény

Vyřešeno355 zhlédnutíDoményzaplacení domény
0

Dobrý den,

včera jsem registrovala doménu, ale stále mi nepřišel email (který měl přijít během pár minut) k zaplacení domény?

Předem díky za prověření

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 15. 6. 2022
0
92.89K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

v tomto případě doporučuji postup:

  1. Zkontrolujte složku SPAM.
  2. Zkontrolujte a případně opravte fakturační údaje podle tohoto návodu.

Pokud zaslání faktury z jakéhokoli důvodu selže, můžete si ji pořád zobrazit v zákaznické administraci, například v přehledu objednávek, nebo v administraci konkrétní služby.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 15. 6. 2022