Nepřístupný server WEDOS DISK.

0

Na počítači „O“, který běží stále, mám připojenou síťovou jednotku přes SMB/CIFS \\9529.s29.wedos.net\s9529,na ní zálohuji programem Acronis True Image účetní programy a soubory uživatele počítače.

Stalo se mi dnes, že složka s9529 přestala být přístupná a nelze se znovu přihlásit. Chyba se současně vyskytla i na druhém počítači „J“, kterým administruji první počítač vzdáleně a který je umístěn na jiné síti ve stejném městě. Při pokusu o znovu připojení kliknutím na znepřístupněnou složku se objeví hlášení: „Síťovou jednotku nelze připojit, protože došlo k následující chybě:
K dokončení požadované služby není k dispozici dostatek prostředků“ Toto se objeví na obou počítačích v různých sítích. Situace se nezmění ani odpojením a znovu připojením síťové složky.

Na ftp server se ke službě připojit můžu.

Otázka:  Nemůže tento problém vznikat nějakým zablokováním složky s9529 na Wedos serveru v průběhu zálohování programem Acronis True Image? Na počítačích jsem na dnešek sám neprováděl žádné změny a po zanutí počítače už byla síťová jednotka na Wedos serveru nedostupná (označená červeným křížkem). Na stránce status.wedos.net je přitom služba disku ve stavu OK.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 8. 12. 2021
0
TJ285257 32.24K - WEDOS Internet, a.s. 1 Komentář

Dobrý den,

nezaznamenali jsme žádné problémy s Wedso DIskem. Zkuste na PC, kde připojení zlobí, nastavení SMB odebrat a zase přidat, případně použít jinou síť. Případně na druhém PC, ve kterém máte problémy s připojením, provést restart.

Role: Podpora
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 8. 12. 2021

Vlákno nyní uzavírám z důvodu neaktivity. V případě potřeby založte nový dotaz nebo nás kontaktujte pomocí kontaktního formuláře.

0
TJ285257 32.24K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

zkuste to prosím nyní.

Role: Podpora
JŠ255861 Změnil status na publikováno 8. 12. 2021
0

Dobrý den. Děkuji za zprávu.

Záloha souborů uživatele windows 10 se automaticky spustila a právě proběhla úspěšně. Zkusil jsem se přihlásit během zálohování a to se nepodařilo a skončilo stejnou chybou po skončení zálohování jsem se již přihlásil, ale až na podruhé – po prvním stisknutí se mi vrátilo zpět přihlašovací okno. Stisknul jsem tedy opět „Dokončit“ a po zadání hesla se jednotka připojila na vybrané písmeno „z:“.
Není to poprvé, kdy se mi tento problém objevil a za nějaký čas se zase připojit dalo.
Nemohu se však dosud připojit na počítači „J“, ze kterého vzdáleně administruji počítač „O“ Pokus o připojení vyhazuje hlášku:

„Síťovou jednotku nelze připojit, protože došlo k následující chybě:
K dokončení požadované služby není k dispozici dostatek prostředků“

Jen je zajímavé, že druhý počítač se připojil, aniž jsem dělal nějaké změny, pouze restart.

Jaklovský

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 3. 9. 2021