Nesouvisí špatné zobrazení zakoupené šablony a nainstalované včetně pluginů do WP s účtem na wedosu?

61 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

Nesouvisí špatné zobrazení zakoupené šablony a nainstalované včetně pluginů do WP s účtem na wedosu? Jedná se o primestak.cz.

Zakoupila jsem šablonu, založila účet ve WP, nainstalovala jsem šablonu + pluginy, převedla jsem doménu do WP a dál jsem v účtu wedosu nic nedělala. Je potřeba ve wedosu nastavit někam wordpress? 

Snažím se několik dní u všech (podpora WP, BOLD a WEDOS) zjistit příčinu špatného zobrazení šablony, nyní se zobrazuje černobíle, bez grafiky, obrázků, stránek (jen část se nahrála do WP). V nějakém videu  3. strany jsem viděla, že se do nějaké aplikace u wedosu nastavuje wordpress u konkrétní domény. Když jsem doménu převedla do WP, týká se to i mě? Pokud ano, pošlete mi návod, co mám udělat?

Obracím se na Vás s žádostí, abyste mi poradili, zkontrolovali, zda jsem něco v účtu wedosu ještě měla něco udělat a chybí to pro správné fungování webových stránek.

Děkuji předem za odpověď.

Role: Zákazník
TJ285257 Upravil otázku 15. 1. 2022
0

Další otázkou je jakou kapacitu má primestak.cz. Prosím mohl byste zjistit, zda má hosting dostatek prostoru? Má hosting primestak.cz níže uvedene? Děkuji předem za odpověď, popř. i doporučení, aby byla služba wedosu hostingu primestak.cz min. stejná jako u WP GrowBig.

WP hosting GrowBig nabízi toto:

+

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 15. 1. 2022
0
TJ285257 23.55K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

doména primestak.cz nesměruje  v DNS na webhosting Wedos, doménu máte nasměrovanou na wordpress.com, stejně tak máte od nich nastavené DNS servery.

Pokud tedy chcete využívat webhosting Wedos, pak je potřeba změnit DNS servery podle tohoto návodu. Po změně DNS serverů musíte počkat cca 6-24 hodin, než se změny plně projeví.

K druhé otázce – parametry webhostingu najdete zde (vy máte tarif NoLimit)

Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 15. 1. 2022