Nevidím doménu v administraci po změně majitele

424 zhlédnutíDomény
0

Dobrý den,

Byla mi převedena doména z jiného wedos účtu na mně. Zadali jsme kontrolní hesla a z nic.cz mi byl zaslán protokol o změně majitele. Bohužel v rozhraní wedos tuto doménu stále nevidím a nemohu ji administrovat. Prosím o info jak postupovat.

Děkuji

Role: Zákazník
MB313456 Odpověděl na otázku 4. 6. 2022
0
111.05K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

je velmý rozdíl mezi změnou majitele domény a změnou zákaznického účtu:

  • Při změně majitele dojde pouze k přepsání údajů držitele domény v příslušném registru domén.
  • Při změně zákaznického účtu dojde pouze k přesunu domény v rámci zákaznické administrace WEDOS, nic jiného se nezmění.

Chcete-li jak změnit majitele domény, tak přesunout doménu do jeho zákaznického účtu, musíte provést oba úkony, pouze jeden nestačí.

Jste-li majitelem domény a nemáte ji ve svém účtu, můžete ji přesunout pomocí autorizačního hesla.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 4. 6. 2022