Nevidím doménu v administraci po změně majitele
Dobrý den,
Byla mi převedena doména z jiného wedos účtu na mně. Zadali jsme kontrolní hesla a z nic.cz mi byl zaslán protokol o změně majitele. Bohužel v rozhraní wedos tuto doménu stále nevidím a nemohu ji administrovat. Prosím o info jak postupovat.
Děkuji
Role: Zákazník
MB313456 Odpověděl na otázku 4. 6. 2022
1 Odpověď
Dobrý den,
je velmý rozdíl mezi změnou majitele domény a změnou zákaznického účtu:
- Při změně majitele dojde pouze k přepsání údajů držitele domény v příslušném registru domén.
- Při změně zákaznického účtu dojde pouze k přesunu domény v rámci zákaznické administrace WEDOS, nic jiného se nezmění.
Chcete-li jak změnit majitele domény, tak přesunout doménu do jeho zákaznického účtu, musíte provést oba úkony, pouze jeden nestačí.
Jste-li majitelem domény a nemáte ji ve svém účtu, můžete ji přesunout pomocí autorizačního hesla.
MB313456 Odpověděl na otázku 4. 6. 2022