Nevidím odchozí poštu v jiných emailových klientech

Vyřešeno145 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den, prosím o radu – jsme přihlášeni na dvou počítačích k firemnímu emailu přes našeho poštovního klienta Thunderbird. Doručená pošta je v pořádku vidět na obou účtech i na serveru, ale odchozí pošta z jednoho účtu není vidět v odeslané poště druhého účtu a ani na serveru – je vidět pouze v thunderbirdu v daném počítači. Přitom nastavení by mělo být totožné. Nevíte někdo prosím kde je chyba?

Díky moc!

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď
0

Můžete nastavit v Thunderbirdu prakticky každou složku, viz příklad:

Role: Zákazník+ Web: https://socl.cz Vizitka: Jsem s Wedosem už od roku 2011. :)
Vybral nejlepší odpověď
0
24.32K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

zkontrolujte prosím smtp, imap a pop3 servery, které najdete v detailu webhostingu, v klientské administraci zde https://client.wedos.com/webhosting/
Zkontrolujte také porty:

Kombinace portů a zabezpečení :

IMAP – 993/SSL
POP3 – 995/SSL
SMTP – 465/SSL

nebo

IMAP – 143/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 587/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 25 STARTTLS

Zkuste použít různé porty a zabezpečení.
Zkuste toto nastavení odebrat a znovu přidat.
Nebo zkuste přihlášení ještě v https://webmail.wedos.net/ – tím se ověří funkčnost schránky a hesla.
Zkontrolujte si , zda Vám přístup neblokuje firewall/antivir např. ESET

Role: Podpora
Odpověděl na otázku
0

Dobrý den, u každého poštovního IMAP účtu v Thunderbirdu je možné nastavit, která složka na serveru je složka pro odeslanou poštu, příchozí poštu, koncepty atd. Pravděpodobně to nemáte nastaveno.

Role: Zákazník+ Web: https://socl.cz Vizitka: Jsem s Wedosem už od roku 2011. :)
publikoval nový komentář

Dobrý den, děkuji za zprávu. Mohl by jste nám prosím ve stručnosti poradit, kde se to nastavuje?

Kategorie