Nevidím svou doménu

Vyřešeno128 zhlédnutíDomény
0

Z nějakého důvodu nevidím svou doménu „toulavy-beranek.cz“ ve svém seznamu. Doména byla včera registrována, zaplacena a když na ní přejdu, tak jde vidět, že už je pod wedosem.
Co se týče vytváření webu etc. jsem naprostý lajk, takže je dost možné že přehlížím jasné.
Nějaké nápady? Děkuji.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď
0

Dobrý den,

zřejmě opravdu jde o jiný účet. účet je vždy vázán na email, takže pro přihlášení zkrátka použijte email, kam Vám došlo potvrzení o objednávce, či výzva k platbě.

Pokud nevíte, o jaký email jde, je šance, že email nebude skrytý v registru domén u https://nic.cz/whois, můžete se tam tedy zkusit podívat.

Role: Zákazník+ Web: https://c-net.cz Vizitka: Nepomohla Vám odpověď, nebo potřebujete i tak poradit/pomoct? Jsem student na VUT a občas podnikám v IT. Ozvěte se mi na kontakt@c-net.cz a vždy se nějak domluvíme. Jinak se rád věnuji sítím, zvukařině nebo čemukoliv spojenému s technikou. :)
Vybral nejlepší odpověď
0
7.41K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

zřejmě u nás máte více zákaznických účtů, přihlaste se k tomu správnému. Aktuálně jste přihlášená k jinému účtu.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Pokusím se vám poradit s CMS.
Odpověděl na otázku
0

No, tento email je zároveň email, na který přišla výzva k platbě a potvrzení o objednávce. A pokud vím, tak to je jediný email, který jsem kdy na těchto stránkách použil, neboť jsem nikdy dříve web nedělal a tento email byl vytvořen v den registrace domény.

Ale když si tak matně vzpomínám, tak je možné, že jsem nejdříve zaregistroval doménu a až poté jsem se registroval na stránku, kde můžu svůj web managovat. Hádám, že to by teoreticky mohlo mít dopad na to, proč svou doménu nevidím ve svém seznamu.

Pokud by některý z emailů mohl sloužit jako identifikace, že doména patří mně, bylo by možné jí převést na jiný účet, či ji spojit s tímto (pokud již tak není a nejedná se pouze o nějakou chybu)?

Seznam emailů, které jsem obdržel:

Role: Zákazník
publikoval nový komentář

Dobrý den,
zkuste jiného poskytovatele než seznam.cz, účet není veden na email u seznamu

0

Problém vyřešen!
Děkuji za trpělivost a ochotu všech.

Role: Zákazník
publikoval nový komentář

Budeme rádi, pokud téma uzavřete výběrem nejpřínosnější odpovědi. Děkujeme.