Nevyužitý slevový kupón

Vyřešeno475 zhlédnutíFakturace
0

Dobrý den,
Vytvořil jsem objednávku 3222111087, která byla stornovaná a následně vystavena další 3222111088, bez slevového kupónu.
Byl problém v tom že jsem u adresáta doplnil druhý mail?

Tomáš

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
TG113125 Vybral nejlepší odpověď 1. 10. 2022
1
9.17K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

kontaktujte nás prosím přes kontaktní formulář. Napište prosím také, o jaký slevový kupón jde. Děkujeme.

Role: Podpora Vizitka: Pracovník zákaznické podpory
TG113125 Vybral nejlepší odpověď 1. 10. 2022
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.