nevyžádaná pošta

Vyřešeno299 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den, dost často se mi stává, že mým příjemcům chodí moje e-maily z *****@copytoner.cz do spamu. Dá se s tím něco dělat? Děkuji za info

Role:
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 12. 3. 2024
0
49.59K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

v tomto případě by nám mohly pomoci jedině hlavičky takových spamových zpráv od příjemců, nicméně důvody označení jako spamu mohou být různé. Microsoft (Outlook) má často problémy s našimi IP adresami a nikdy se konkrétně nedozvíme, kde je přesně problém. Na vině může být i obsah zpráv, četnost zasílaných zpráv na schránky Microsoftu atd. To už záleží na nich, jak „závadnost“ zpráv vyhodnocují.

Role: Podpora
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 12. 3. 2024
0
109.08K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

SPF záznam a DKIM máte. Dokázal byste získat hlavičku mailu ze složky SPAM?

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 27. 2. 2024
0

to bohužel nemám, často se mi to stává u lidí, kteří mají outlook

Role:
MB313456 Změnil status na publikováno 27. 2. 2024
0
109.08K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Outlook nás poměrně často blacklistuje, ale bohužel bez konkrétní chybové hlášky bude delist obtížný. Padají do spamu maily poslané z webu, nebo z e-mailového klienta?

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 27. 2. 2024
0

posílám je přímo z webmailu wedos

Role:
MB313456 Změnil status na publikováno 27. 2. 2024