nevyžádaná pošta

Vyřešeno339 zhlédnutíMailhosting
0

Dobrý den,

stává se mi, že mi u klientů chodí zprávy do spamu. Dnes jsem si poslal ze svého e-mailu z mobilu na svůj e-mail zprávu a skončila ve spamu. Nevíte, co s tím?

Předem děkuji.

Role:
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 26. 4. 2024
0
109.08K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

důvodů k padání zpráv do spamu je mnoho a spousta faktorů může \“spam skóre\“ ovlivnit. Ve Vašem případě ovlivňují skóre:

  • MISSING_SUBJECT(2.00)[]; – chybějící předmět
  • MISSING_MID(2.50)[]; – pravděpodobně chybějící obsah
  • MIME_BAD_ATTACHMENT(1.60)[jpg]; – problém s přílohou (formátem)
  • NEURAL_SPAM_LONG(3.00)[1.000,0] – funkci tohoto parametru se mi bohužel nepodařilo dohledat, odhaduji, že souvisí s učením neuronové sítě zajišťující spam filtr.

U jiných zpráv to může být zase chybějící SPF záznam na doméně, špatná reputace a jiné.

Řešením je občas spam složku zkontrolovat, legitimní e-maily označit jako normální (učí spam filtr, že je má pouštět) a případně dát na whitelist. Zbytek je na samotných odesílatelích – zajistit, aby maily měly náležitosti legitimní zprávy a patřičné ověřovací mechanismy.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 26. 4. 2024
0
10.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

z jaké emailové schránky byl email odeslán? Můžete nám prosím zaslat hlavičku emailu, který zapadl do spamu?

Role: Podpora Vizitka: Pracovník zákaznické podpory
TP325954 Odpověděl na otázku 11. 4. 2024