nevyžádaná pošta
Dobrý den,
stává se mi, že mi u klientů chodí zprávy do spamu. Dnes jsem si poslal ze svého e-mailu z mobilu na svůj e-mail zprávu a skončila ve spamu. Nevíte, co s tím?
Předem děkuji.
2 Answers
Dobrý den,
důvodů k padání zpráv do spamu je mnoho a spousta faktorů může \“spam skóre\“ ovlivnit. Ve Vašem případě ovlivňují skóre:
- MISSING_SUBJECT(2.00)[]; – chybějící předmět
- MISSING_MID(2.50)[]; – pravděpodobně chybějící obsah
- MIME_BAD_ATTACHMENT(1.60)[jpg]; – problém s přílohou (formátem)
- NEURAL_SPAM_LONG(3.00)[1.000,0] – funkci tohoto parametru se mi bohužel nepodařilo dohledat, odhaduji, že souvisí s učením neuronové sítě zajišťující spam filtr.
U jiných zpráv to může být zase chybějící SPF záznam na doméně, špatná reputace a jiné.
Řešením je občas spam složku zkontrolovat, legitimní e-maily označit jako normální (učí spam filtr, že je má pouštět) a případně dát na whitelist. Zbytek je na samotných odesílatelích – zajistit, aby maily měly náležitosti legitimní zprávy a patřičné ověřovací mechanismy.
Dobrý den,
z jaké emailové schránky byl email odeslán? Můžete nám prosím zaslat hlavičku emailu, který zapadl do spamu?