Nový přístup k emailu

118 zhlédnutíWebhostingemail přístup; nový profil
0

Dobrý den, jak prosím přidám profil dalšího člověka, který bude mít přístup k mému doménovému emailu? Už jsem prošla všechno možné horem spodem ale nenašla jsem způsob, jak další oprávněnou osobu přidat. 🙁

Moc děkuji za rychlou odpověď.

S pozdravem,

Bára V.

Role: Zákazník
MZ61249 Odpověděl na otázku 15. 6. 2022
0

Zdravím – napadá mne jediné, a to sdělit mu heslo k poštovnímu účtu, ale to asi není žádoucí a taky bych to nedoporučoval. 🙂 Chápu to tedy správně, že nemá mít vlastní e-mailovou schránku ve Vaší doméně (třeba petr@example.com), ale má mít přístup k Vaší schránce (třeba bara@example.com), kam máte primárně přístup Vy?

Role: Zákazník+ Web: https://1url.cz/@ipaddr Vizitka: Jsem s Wedosem už od roku 2011. :)
MZ61249 publikoval nový komentář 15. 6. 2022

přesně tak. Prostě přístup jiné osoby do mé schránky ale samostatně (pod jeho vlastním přihlášením a heslem 🙂 ). Není to ten alias? Já se v tom ještě nevyznám.. 🙂

Obávám se, že aliasem se rozumí virtuální adresa příjemce, na kterou když zašlete zprávu, tato je doručena do příslušné e-mailové schránky, pro kterou byl tento alias vytvořen. Např. mám e-mailovou schránku bara@example.com a chci, aby do ní byly doručeny i zprávy, které byly zaslány na adresu info@example.com <- toto je tedy alias

Jak to vidím já, tak se nabízí vytvořit pro důvěryhodnou osobu vlastní e-mailovou schránku a posílat kopie tam. Takže v případě, že někdo pošle zprávu na bara@example.com, tato dorazí i do druhé oddělené schránky petr@example.com … ale to už vařím z vody, třeba to není v tomto případě vhodné řešení, záleží na konkrétním účelu. 😉 U nás v práci máme nějaké "sdílené" e-mailové schránky, do kterých má přístup více lidí. Všichni znají příslušné heslo ke schránce a mohou vidět příchozí/odchozí poštu, zpracované požadavky atd…