nový zákaznický účet

Vyřešeno619 zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den, mám ve svém zákaznickém účtu několik domén a webhostingů. Potřeboval bych některé domény přesunout („Přesun kontaktu do jiného zákaznického účtu“) aby byly ve správě samostatně. Jiný účet ale pro tyto domény nemám. Je možné vytvořit nový účet? Bez nové registrace domény či hostingu? Jen, abych je mohl přesunout? A přesunout tam i webhosting? Předem děkuji za odpověď )

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 15. 6. 2022
0
44.15K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

ano, můžete si vytvořit nový účet a služby si na něj přesunout podle návodu.

Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 13. 4. 2022