Obdržení emailu od adresy patřící k mé doméně trvá dlouho

Vyřešeno389 zhlédnutíZákaznická administraceemail přesměrování e-mailu
0

Dobrý den,

Nedávno jsem si založil doménu, u které jsem si přesměroval veškerou emailovou komunikaci směřující na *@<moje-domena>.cz na můj gmail <muj-gmail>@gmail.com.

V tomto emailu jsem si vytvořil alias info@<moje-domena>.cz kvůli tomu, abych svým zákazníkům mohl posílat emaily v rámci mé domény pomocí smtp protokolu. Částečně jsem se inspiroval tímto návodem https://kb.wedos.com/cs/domeny/administrace-domeny/presmerovani-domeny/, ve kterém jsem měl i využít mxredir.wedos.net při vytváření nového aliasu (ten se při nastavování aliasu v gmailu dokonce automaticky vyplnil), nicméně jsem vytváření aliasu nemohl dokončit kvůli autentizaci a musel jsem použít smtp.google.com, pro který mi autentizace už fungovala.

Problémem je, ze pokud pošlu email s odesílatelem <muj-gmail>@gmail.com, tak email dojde skoro hned, nicméně pokud je odesílatelem info@<moje-domena>.cz, tak emailu trvá například 5 minut, než dorazí do schránky zákazníkovi.

Moje otázky tedy prosím zní – je možné, že jsem v nějakém kroku nepostupoval správně? Pokud postupoval, kde se může nacházet problém? A lze ho nějak vyřešit, popřípadě alespoň zrychlit rychlost dodání emailu?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 13. 2. 2023
0
43.91K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,
zkuste si ještě nastavit SPF záznam podle tohoto návodu.

Akorát tedy pokud využíváte SMTP do Google, pak je to problém Google.

Role: Podpora
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 13. 2. 2023
0

Po dalším bádání jsem si uvědomil, že to vůbec nemusí souviset s Vaší službou, jelikož nepoužívám vaše smtp servery. Pokud se ale mýlím, budu rád, když mě opravíte.

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 28. 1. 2023