Odchozí pošta vyhodnocena jako spam

Vyřešeno457 zhlédnutíDomény
0

Dobrý den,

používám pracovní e-mail @nabile.cz. Posledních 10 dní mé odeslané maily spadají příchozím buď do spamu nebo do hromadné pošty. Tento jev se stává téměř u všech adres, se všemi jsem do nedávna komunikovala písemně bez problémů.

Je to velmí nepříjemné, každou odchozí poštu, musím telefonicky ověřovat.

Prosím o řešení, děkuji.

BO

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 27. 9. 2022
0
111.32K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

u dané domény jsem našel SPF záznam pouze pro Sparkpostmail – doména tedy říká, že pouze e-maily poslané přes tuto službu jsou legitimní. Posíláte-li přes WEDOS, tento záznam způsobuje, že jsou zprávy vyhodnoceny jako SPAM.

Doporučuji nastavit SPF záznam na doméně a případných subdoménách dle tohoto návodu. Pamatujte, že základní záznam v tomto případě nestačí. Chcete nejspíš přidat:

  • mailservery WEDOS a SparkPostMail
  • IPv6 adresy 2a02:2b88:2:226::dd05:1111 a 2a02:2b88:2:20b::dd05:1111.

SPF záznam s těmito prvky (ale může jich být i víc, záleží na tom, jaké služby používáte) by vypadal následovně:

v=spf1 mx a ip6:2a02:2b88:2:226::dd05:1111 ip6:2a02:2b88:2:20b::dd05:1111 include:_spf.we.wedos.net include:sparkpostmail.com -all

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 27. 9. 2022