Odchozí vyhodnocena jako Spam

Vyřešeno820 zhlédnutíDoményodchozí email spam
0

Dobrý den,

v rámci služeb webhostingu provozujeme pracovní e-mail adresy s vlastní doménou. Někdy se stává, že protistraně je odeslaný e-mail vyhodnocen jako spam, přitom se jedná o běžnou agendu zpravidla provozovanou vedením, tudíž dost důležitou. Nevysledovali jsme charakteristiky, které by u adresáta mohly toto chování způsobovat. Je v našich silách možnost ovlivnit, aby se naše pošta dostala k adresátovi? Potvrzení o doručení a přečtení je nám známo, nedává nám ale odpověď na otázku, proč tyto situace nastává a to opakovaně u některých adres.

Děkuji.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 15. 6. 2022
0
55.30K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

v DNS domény nemáte náš SPF záznam zkuste si jej dle https://kb.wedos.com/cs/webhosting/e-maily/e-maily-nastaveni-spf-zaznamu/ nastavit.

Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 15. 6. 2022
0
55.30K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

o jakou doménu jde ?

Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
MV270050 Odpověděl na otázku 19. 4. 2022
0

…@tyflocentrum-lb.cz

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 19. 4. 2022