Odesílání e-mailů z iOS nativní aplikace

Vyřešeno1.16K zhlédnutíDNSe-mail ios
0

Dobrý den,

zkouším nastavit e-maily pro iPhony v jejich nativní Mail aplikaci pro iOS. Samotné nastavení je podle telefonu OK, funguje i příjem e-mailů. Bohužel ale nelze e-maily odesílat. Chyba se děje na dvou telefonech, přičemž oba hlásí, že Poštu nelze odeslat (Server odmítl jednu z adres příjemců.)

Adresy příjemců jsou podle odesílání e-mailů z jiných adres OK. Stejně tak funguje odesílání z webmail aplikace i aplikace Mail pro MacBooky. Tzn. předpokládám, že jde o problém v serveru pro odesílání pošty. Tam jsem zkontroloval nastavení, avšak nefugovalo mi to ani s jedním z portů:

  • Port 587, Použít SSL ano, Ověření totožnosti: heslo -> telefon mě pustil k tomuto nastavení, avšak e-maily neodcházejí
  • Port 465, Použít SSL ano, Ověření totožnosti: heslo -> telefon nenalezl port a nepustil mě s tímto nastavením
  • Port 25, Použít SSL ano, Ověření totožnosti: heslo -> telefon mě pustil k tomuto nastavení, avšak e-maily neodcházejí

Budu vděčný za radu k řešení.

Díky

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
TJ285257 Vybral nejlepší odpověď 23. 12. 2022
0

Dobrý den,

problém se nakonec podařilo vyřešit:

Aplikace iOS v nastavení odchozího serveru vyžaduje znovu vyplnit e-mail a heslo, a to navzdory tomu, že jsou tyto rádky označené jako nepovinný údaj.

Snad to někomu pomůže 🙂
Hezký den

Role: Zákazník
EK340776 publikoval nový komentář 23. 12. 2022