Odeslané emaily se nezobrazují ve složce odeslané

Vyřešeno539 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

pokouším se rozchodit integraci emailů s Agile CRM systémem. Emaily odeslané ze CRM přes váš SMTP server se mi nezobrazují ve složce odeslané. Stejné to je i při použití Thunderbird klienta.

Je potřeba někde něco nastavit?

Děkuji za odpověď.

Martin Lukeš

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 2. 12. 2020
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

zde by mělo být vše v pořádku. O jakou schránku se přesně jedná a jaké máte nastavení?

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 2. 12. 2020
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.