Odpojená pošta z wedos emailu

Vyřešeno252 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

mám zřízený webhosting. E-mailovou adresu jsem si napojil na e-mail profi od seznamu, ale od té doby v e-mailovém klientu od wedos nevidím žádné nové příchozí zprávy. Všechny přicházejí pouze do e-mailu profi. Chci si nyní e-mailovou schránku přes POP a SMPT pripojit do outlooku, s e-mailem se vše propojí, ale veškeré příchozí e-maily se zobrazují stále jen v e-mail profi a do wedos emailu a i do outlooku žádné nepřichází. Můžete pomoci, jak toto vyřešit prosím?. Ideálně, aby se altuální e-maily zobrazovaly jak ve wedos, tak v e-mail profi, tak hlavně v outlooku.

Jedná se o e-mail jakub.klein@aklein.cz

Předem děkuji za pomoc

JK

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 29. 8. 2022
0
18.70K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 1 Komentář

Dobrý den,

služba e-mail profi a e-maily u WEDOSu jsou služby, které se navzájem vylučují. Musíte si vybrat jen jednu z nich. Pokud zůstanete u e-mail profi, bude třeba poštovní klient outlook nastavit dle instrukcí od seznamu.

Role: Podpora
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 29. 8. 2022
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.