Outlook neodeslání mailu

Vyřešeno235 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

přecházím na nový PC. Při nastavování Outlooku 365 mi nefunguje příjmání a odesílání zpráv. Myslím, že mám vše správně nastavené – IMAP i SMTP. Zkoušel sem i různé porty – přesně podle návodu. Všechny emaily se načtou. Nové maily už ne. Na starém PC mi vše funguje. Stejně tak i v programu Pošta.

První zpráva od Microsoft Outlook mi přijde. Další už ne. Jedině pokud vypnu a zapnu program. Pak zase přijde mail, žádný se bohužel neodešle. Nemáte s tím zkušenosti?

Jedná se mail: info@rim********e.cz

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Změnil status na publikováno
0
JŠ255861 30.42K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

MX záznamy máte v pořádku, takže problém musí být v nastavení klienta. Můžete nám prosím přiložit výstřižek nastavení serverů a portů?

Role: Podpora Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
odznačil odpověď jako nejlepší
Prohlížíte 1 ze 2 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.

Kategorie