Outlook pro účet @akskara.cz. ohlásil chybu (0x800CCC0E).

Vyřešeno405 zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den,

prosím o informaci, zda uvedené oznámení, které se objevilo v Outlooku nějakým způsobem souvisí se změnami na straně Wedos, a pokud ano, jak mám tento problém odstranit. Respektive nedokážu identifikovat chybu a zprovoznit příjem pošty přes emailového klienta Outlook.

Celý text avizované chyby:

Úkol Synchronizují se odebírané složky pro účet ***@akskara.cz. ohlásil chybu (0x800CCC0E): Aplikace Outlook nemůže synchronizovat odebírané složky pro účet ***@akskara.cz. Chyba: K serveru se nelze připojit. Pokud se tato zpráva bude zobrazovat i nadále, obraťte se na správce serveru nebo poskytovatele internetových služeb.

děkuji

s pozdravem

BE

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 12. 5. 2023
0
84.21K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

můžete zkusit schránku z Outlooku odebrat a opět přidat? Ujistěte se, že mailservery jsou nastavené na:

SMTP(S)
wes1-smtp2.wedos.net

IMAP(S)
wes1-imap2.wedos.net

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 12. 5. 2023
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.