Phishing – moje emaily padají příjemcům do spamu
Dobrý den,
množí se mi dotazy – stížnosti od klientů. Email, který jim odešlu je označen jako phishing a padá do spamu. Dělá mi to v komunikaci celkem trable.
Můžete mi prosím poradit, jak nastavit doménu/e-mail klienta, aby se pro gmail/seznam atd. tvářil důvěryhodně?
Děkuji předem za radu
Role: Zákazník
MB313456 Odpověděl na otázku 31. 3. 2022
1 Odpověď
Dobrý den,
u domény chcete mít nastavený SPF záznam podle tohoto návodu.
Máte-li podezření, že Váš e-mail je na blacklistu, zjistěte podrobnější informace (například e-mail o nedoručitelnosti, hlavičku zprávy, která dorazila do SPAMu) a pošlete je spolu s názvem služby a žádostí o prověření přes kontaktní formulář.
Role: Podpora
MB313456 Odpověděl na otázku 31. 3. 2022