PK265670 komentář: odpověď na otázku

Vyřešeno204 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

ano přesně tak, příjemce jsem já a odesílateli vždy vyskočí tato hláška, když mi chce doručit zprávu. Co s tím tedy??

Nemůže být chyba na mé straně, jelikož to odesílateli píše – emailový server příjemce vaši zprávu nepřijme jelikož se zdá, že porušujete ,,JEHO NASTAVENÍ ZABEZPEČENÍ NEBO ZÁSAD,,.

Kde se dá nastavit zabezpečení/zásady mé schránky popřípadě

Díky

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 15. 6. 2022
0
49.29K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

podstatné bude přesné znění nahlášené chyby viz. zasílaný obrázek v tématu

https://help.wedos.cz/otazka/opakovany-problem-s-prichozi-zpravou-od-jednoho-konkretniho-adresata-viz-obr/75885/

Dle textu není obsah e-mailu celý a chybí tam tedy ta chybová hláška.

Role: Podpora
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 15. 6. 2022
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.