Plabu nelze provest

Vyřešeno786 zhlédnutíFakturace
0

Dobrý den,

Chtěla jsem si prodloužit doménu, ale platba není přesměrována a nemohu zaplatit. Pokoušela jsem se o to již včera z mobilu.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 17. 10. 2019
0
9.44K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

žádný problém s platební bránou nezaznamenáváme. Doporučuji zkusit vymazat cache + cookies, popřípadě jiný prohlížeč.

Role: Podpora Web: https://www.wedos.cz Vizitka: Obchodní a Fakturační oddělení.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 17. 10. 2019
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.