Platba po slavnosti

Vyřešeno124 zhlédnutíMailhosting
0

Hezký den,

objednávali jsme u Vás doménu a mailhosting, ale bohužel jsme se nějak ztratili v platbách a nezaplatili mailhosting, je to již po splatnosti, tak se chci zeptat, zda to může uhradit o po datu splatnosti a nebo to musíme objednat znovu. Děkuji

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 21. 7. 2025
1
143.98K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Komentář

Dobrý den,

systém výzvu ještě nestornoval, můžete zaplatit. Nechal jsem Vám ji zaslat znovu na fakturační e-mail.

Role: Podpora Web: https://kb.vedos.cz Vizitka: VEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 21. 7. 2025
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.