Platba prodloužení domén

Vyřešeno397 zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den,

vůbec tomu nerozumím: objednávku domény a hostingu mohu zaplatit pomocí rychlé platby či platby kartou. Proč nemohu totéž provést při prodlužování domén a nutíte mi platbu ze zálohového účtu? Proč u jedné služby mohu zaplatit normálně a u druhé jen přes zálohový účet? Je to velmi protivné a obtěžující!

Předem děkuji za řádné vysvětlení.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
publikoval nový komentář

Vidím že „otázka je uzamčena pro nové odpovědi – můžet mi říci proč? Otázka nebyla zodpovězena a problém nebyl vyřešen.

0
25.16K - WEDOS Internet, a.s. 1 Komentář

Podle URL adresy to vypadá, že se pokoušíte o hromadné prodloužení domén. Tam není jiná možnost, než platba zálohovým účtem. Jinak by se muselo provést najednou tolik plateb, kolik prodlužujete služeb.

V rámci sdružení do jedné platby používáme zálohový účet. Nejprve si jej přednabijte a pak budete moci provést hromadné prodloužení.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Pokusím se vám poradit s CMS.
publikoval nový komentář

Vy jste zřejmě opravdu retardovaní! Opět mi odpovídáte v jiném vláknu a odpovídáte mi teprve teď tou věcí kterou jsem navrhl já, a ignorujete že jsem tu možnost vyloučil jelikož jsem dal prodloužil jen jednu doménu. Navíc vám stále uniká že původní otázka byla PROČ a na odpověď stále čekám! Projděte si celou tuto diskuzi a jistě pochopíte že slovo retardovaný zde není urážka. Váš systém podpory je zcela na dvě věci!

0
8.30K - WEDOS Internet, a.s. 2 Comments

Dobrý den,

uhrazovat služby samostatně je stále možné, stejně tak možnost online plateb. U které služby jste „nucen“ platit zálohovým účtem?

publikoval nový komentář

Dobrý den, nenapsal jsem jasně „Proč nemohu totéž provést při prodlužování domén a nutíte mi platbu ze zálohového účtu?“ ? Na stránce kde provádím prodloužení svých domén žádná jiná možnost než platba ze zálohového účtu není. Proč??

stále se mi nedostalo ani řádné vysvětlení ani se nepodařilo domény uhradit, systém stále požaduje platbu ze zálohového účtu který z účetních důvodů již nechceme používat – je to pro nás nepříjemná a nadbytečná komplikace. dokonce se zdá že nedošlo ani k porozumění. dostaneme někdy funkční nápomocnou odpověď? tento systém se zatím zdá se neosvědčuje…

0

Dobrý den, nenapsal jsem jasně „Proč nemohu totéž provést při prodlužování domén a nutíte mi platbu ze zálohového účtu?“ ? Na stránce kde provádím prodloužení svých domén žádná jiná možnost než platba ze zálohového účtu není. Proč??

Role: Zákazník
publikoval nový komentář

Zvolte si platbu ve správné měně. Pak uvidíte všechny dostupné platební možnosti. Měna se nastavuje dle fakturačních údajů automaticky,

Nerozumím co je toto za odpověď. Jak si mám zvolit platbu ve správné měně když se k platbě nemohu dostat protože systém mi říká že nemám na zálohovém účtě dost peněz a proč bych vůbec měl nastavovat měnu, copak nejsme v ČR? Pro jistotu jsem prošel nastavení svého účtu a mám nastavený preferovaný jazyk cs a měnu mám všude automaticky CZK bez možnosti změnit. A co je to ta „správná“ měna? Já jsem Čech, v ČR, u české firmy a očekávám platbu jako vždy v českých korunách. Omlouvám se pokud jsem nedůvtipný ale já takovýmto zkratkovitým a pro mne podivným odpovědím nerozumím.

Vidím, že na vašem účtu je vše uhrazené, podařilo se vám k plabě prokliknout? SItuace, kterou popisujete, se obvykle stává v případě, že máte objednávku v CZK a v platbě zvolenou měnu v EUR. Nebo jiné neplatné kombinace

Samozřejmě že nepodařilo, jak říkám jediná možnost je platba ze zálohového účtu kterou už nechci provozovat. A jelikož mi stále neodpovídáte na situaci, řešení odkládám. Domény čekají na prodloužení.

Pomůže nám někdo? Stále čekáme na instrukce jak zaplatit jinak než ze zálohového účtu. Systém tvrdí že nemáme na zálohovém účtě dost prostředků ale my se použití zálohového účtu potřebujeme z interních důvodů vyhnout – nikdy to pro nás nebyl vhodný způsob placení.

0

Zde přikládám screenshot z pokusu o prodloužení domény. Nejprve jsem se obával že nějak omezujete možnost platby u hromadného prodloužení domén ale pak jsem zjistil že u prodloužení jednotlivé domény to není jiné. Vůbec nás systém nepustí ke třetímu kroku, z důvodu že není na zálohovém účtu dostatek prostředků. Náš problém je, že NECHCEME platit zálohovým účtem, chceme zaplatit standardním přímým způsobem, např. platební kartou nebo alespoň převodem. Systém neumožňuje vůbec odeslat objednávku na prodloužení domény, dokud není na zálohovém účtě dostatek prostředků k zaplacení. Přičemž jsme požádali o pomoc již před 9 dny, dostali 4 reakce a ani jedna nechápe kde se v procesu zasekáváme – proto nyní přidávám tento screenshot. Znovu upozorňuji, že po kliknutí na tlačítko „pokračovat“ nás systém do dalšího kroku nepustí a zůstáváme na této téže stránce. Co můžeme udělat, abychom prodloužili domény a přitom nemuseli platit zálohovým účtem? – myslím že otázka je velmi jasná, předem děkuji za návod. :

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno

Categories