Platby kartou/paypal?

Vyřešeno63 zhlédnutíFakturace
0

Dobrý den,

předem se omlouvám, ale už jsem lehce naštvaný.

Snažím se zaplatit objednanou doménu, ale bohužel nemohu a chtěl bych vědět proč.

Paypal jste úspěšně zrušili jak vidím a když se pokusím zaplatit kartou, tak platba neprojde.

Proč? nevím, všude normálně platím po internetu kartou cokoliv a ano peníze na účtě jsou.

Jak mám tedy zaplatit, když to kartou nejde a paypal je pryč?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 23. 11. 2022
0

Teď se mi to povedlo uhradit přes Brave.

Neudělal jsem nic jinak, ale prošlo to na cca 4-5 pokus.

I tak díky

Š

Role: Zákazník
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 23. 11. 2022
0

jen doplním, že platba kartou na mě křičí, že platba není „aktivní“ čemuž

opravdu nerozumím co tím chce mr. programátor říct….

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 23. 11. 2022
0
MB313456 28.72K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

jakou chybu při platbě kartou pozorujete? Zkoušel jste platbu provést z jiného prohlížeče?

Role: Podpora
MB313456 Odpověděl na otázku 23. 11. 2022
0

po vyplnění karty to pokračuje takto

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 23. 11. 2022
0
MB313456 28.72K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Zkontroloval jsem status GoPay a momentálně by všechny systémy měly fungovat v pořádku. Zkuste vyčistit cache a platbu opakovat, případně zkusit jiný prohlížeč.

Role: Podpora
MB313456 Edited answer 23. 11. 2022
0

v každém prohlížeči jsem cache vymazal, vypl pluginy a použil:

Brave, Chrome, Edge

Brave a Chrome to samé co nahoře.

Edge došel až sem (tam jsem už musel dokonce potvrdit platbu v aplikaci banky):

a tady to zůstalo a dál se nehne.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 23. 11. 2022