Plná email schranka

Vyřešeno1.57K zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den, hlásí mi plná schránka (l*a@l*a.cz). Potřebovala bych ji nějak hromadně vyčistit. Mám tam jenom příchozí emaily, které se mi následně přeposílají na gmail, tudíž bych mohla wedos email úplně vyčistit a uvolnit kapacitu, ale kus po kusu je dost zdlouhavé. Můžete mi prosím poradit jak postupovat? Když vyčistím emaily na wedosu v mé schránce l*a@l*a.cz tak mi zůstanou na gmailu, je to tak? Raději ověřuji…předem děkuji za zpětnou zprávu, L* K*

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 14. 10. 2019

Anonymizoval jsem vám údaje, aby mohla otázka sloužit všem uživatelům webu.

dobrý den, údaje nejso anonymizované, zůstává tam moje jméno a příjmení – můžete to prosím odstranit?

Podpis se jménem obvykle nemažeme, ale na vyžádání jsem jej také skryl.

děkuji

0
RM130195 43.28K - WEDOS Internet, a.s. 4 Comments

Dobrý den,

hromadné smazání je možné provést přes http://wmail.wedos.net

Stačí označit všechny zprávy a vybrat akci.

Dříve přeposlané zprávy na Gmail se tím nijak neovlivní. Pokud schránku používáte pouze pro přeposílání, u schránky si můžete nastavit přesměrování a smazání zpráv, tedy se zprávy jen přesměrují a neuchovají ve schránce u nás. Tím vám nebudou zabírat žádný prostor.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer (WEDOS WebSite, WEDOS OnLine).
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 14. 10. 2019

děkuji a smazázním na wedosu mi zůstávají v gmailu? nemá to vliv?

Ano, dříve přeposlané zprávy na Gmailu zůstanou.

kde prosím najdu tu funkci přesměrování? v nastavení jsem ji nenašla, děkuji za radu

Přímo v nastavení e-mailové schránky.

0

koš i spam mám vyprázděný, v odchozí také nic není tudíž jde jen o vyčištění příchozí, děkuji za pomoc

Role: Zákazník
LK164686 publikoval nový komentář 2. 10. 2019

schránku jsem vymazala, i koš vysypala, akorát mi tam stále svítí 95 %?

Teď mi dokonce přišel email, že mám plných 101 %?