Po aktualizaci bez. protokolu přestaly fungovat příchozí emaily které máme přes gmail.

Vyřešeno84 zhlédnutíMailhosting
0

Dobrý den, včera jsme koupily na wedosu hosting, a po aktualizaci bezpečnostního protokolu nám přestaly fungovat příchozí emaily které máme přes gmail. Odesílateli se vrátí email s chybou 550 5.1.1 <***@flatels.com>: Recipient address rejected: User unknown in relay recipient table</***@flatels.com>.

Prosím o pomoc jak to nastavit aby to zase fungovalo. Je to pro nás aktuálně dost problém.

Moc děkuji,

LC

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 3. 4. 2024
1
95.25K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

při zakoupení webhostingu se automaticky změnily DNS MX záznamy na webhosting, včera k 10. večer jste je změnil zpátky na Google, takže dnes už by fungovat měly.

Můžete zkusmo danou mailovou schránku založit na webhostingu, maily by do ní ale chodit neměly. Pokud přesto dorazí, bude někde v DNS uvíznutý záznam s našimi MX servery, i když v žádné z diagnostik jsem je nenašel.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 3. 4. 2024