po změně hesla nelze přihlásit

Vyřešeno149 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den

po pokusu o přihlášení

chybová hláška : Přihlášení bylo zneplatněno, jelikož došlo ke změně prohlížeče (User-Agent).

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 12. 6. 2023
0
3.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

přihlásit se nemůžete do zákaznicé admiinistrace? Zkuste se kdyžtak do zákaznické administrace přihlásit přes jiný prohlížeč nebo jiné zařízení. V případě, že by to nezafungovalo, zkuste prosím přihlášení i z jiné sítě.

Role: Podpora
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 12. 6. 2023
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.