posunutí platby

Vyřešeno324 zhlédnutíFakturace
0

Dobrý den,mohu poprosit o posunutí data splatnosti u webu jeden-zivot.cz? omylem jsem nezaplatila a nyní to již nevyjde. Šlo by to prosím posunout o jeden týden?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 8. 11. 2022
0

Dobrý den, jako běžný uživatel nemám přístup do systému wedosu, takže nedokážu zjistit, kterou službu máte na mysli, příště doporučuji u dotazu uvést, zda jde o doménu, webhosting nebo jinou službu. Předpokládám ale, že chcete odložit platbu za webhosting, protože doména podle WHOIS expiruje až v březnu. Být Vámi, asi bych zkusil kontaktovat Wedos autorizovaně – jak Wedos uvádí na této stránce, k autorizovanému kontaktování využijte buď kontaktní formulář nebo online chat. V obou případech bude potřeba ještě před kontaktováním se nejprve přihlásit svým zákaznickým účtem, aby ve Wedosu věděli, že jednají opravdu s Vámi.

Role: Zákazník+ Web: https://kb.wedos.com/cs/ Vizitka: Pokud máte nějaký problém, prosím, popište co nejvíce podrobností. Na dotazy typu "nejde mi web, potřebuji ho spravit", se odpovídá velmi těžce - nikdo jiný netuší, jestli využíváte WordPress, Drupal, Joomlu, Prestashop, .., zda se jedná o čistou instalaci nebo nefunguje zaběhnutý web. V ideálním případě přiložte i adresu daného webu, aby se podpora a komunita mohly podívat na konkrétní problém a nemusely si ho představovat. Doporučuji se také podívat na https://kb.wedos.com/cs/ , kde najdete spoustu užitečných rad na vyřešení vašich problémů s webem :)
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 8. 11. 2022