Používání eM client pro poštu

Vyřešeno821 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

uvažuji o změně registrátora mých domén a také poskytovatele webhostingu, z kterého využívám momentálně především email server. U stávajícího poskytovatele mám problém s používáním desktopového klienta eM Client. Konkrétně se složkou odeslané pošty přes IMAP. Ta je z neznámého důvodu pro klienta jen pro čtení a zatím jsem tento problém nedokázal vyřešit. Nevím tedy, zda je to problém serveru, nebo klienta. Máte s tímto klientem nějaké zkušenosti, respektive máte u zákazníků ověřenou funkčnost tohoto klienta? Budete schopni mi případně pomoct s řešením tohoto problému, pokud se vyskytne i na vašem hostingu?

Děkuji

Martin

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 3. 1. 2022
0
43.60K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

případně nám napište (prosím autorizovaně) přes kontaktní formulář a poskytněte nám podrobnější informace včetně screenshotů.

Role: Podpora
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 3. 1. 2022
0
43.60K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

doručoval bych se tedy spíše obrátit na podporu emClient.

Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 18. 10. 2021
0

Tam se mi to zatím nepodařilo vyřešit a vypadá to, na problém při komunikací se serverem. Jako by IMAP složky byly jenom pro čtení. emClient z nich může číst, ale ne zapisovat. Dle podpory to může být také nekompatibilita verzí IMAP. Do verze 7 bylo vše v pořádku a od verze 8 mám problém. No nic, musím doufat, že na vašem hostingu tyto problémy nebudou, nebo se alespoň nezhorší. Popřemýšlím nad tím.

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 18. 10. 2021