PRÁZDNÝ KOŠÍK

Vyřešeno323 zhlédnutíWebhostingprázdný košík
0

Na webhostingu sestka.eu nám běží web kvalitnikoupelna.cz s výprodejem zboží.

Když vložím zboží do košíku http://kvalitnikoupelna.cz/produkt/galerka-dreja/  se projevuje chyba – objeví se  hláška „Váš košík je prázdný.“

Na totožném webu (tam jsme výprodej odlaďovali) http://lachim.wpspravce.cz/produkt/galerka-dreja/ proběhne vše korektně.

Když jsem na webu http://kvalitnikoupelna.cz/ přihlášený (bez cache), tak to funguje dobře. Nicméně jakmile zkusím obj přes anonymní okno, tak je tam ta chyba prázdného košíku. Nejspíše se tedy jedná o cache problém.

Jakou položku a jak mám na hostingu sestka.eu  nastavit, aby vše běželo vpořádku?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď
0
30.04K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

bohužel nevíme, nepodařilo se nám na problém přijít. Samozřejmě také nebudeme nic účtovat.

Požádejte prosím o pomoc svého správce webu.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Pokusím se vám poradit s CMS.
Vybral nejlepší odpověď
0
30.04K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Zkontrolujte, zda máte na FTP základní složky:

/tmp
/session
/www

Pokud některá chybí, vytvořte ji.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Pokusím se vám poradit s CMS.
Odpověděl na otázku
0

Všechny uvedené složky na FTP máme, není tedy potřeba je vytvářet.

Co dalšího máme na hostingu sestka.eu nastavit, aby vše běželo vpořádku?

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno
0
30.04K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

požádejte o opravu svého správce webu.

Pokud takovou možnost nemáte, můžeme nabídnout opravu naším technikem za 500 Kč bez DPH. Platíte jen v případě úspěšné opravy.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Pokusím se vám poradit s CMS.
Odpověděl na otázku
0

Jestliže u jiného posklytovatele na http://lachim.wpspravce.cz/produkt/galerka-dreja/ identický web funguje a u WEDOS stejný web na http://kvalitnikoupelna.cz/produkt/galerka-dreja/ nefunguje, měl by být teoreticky problém u WEDOS a ne s webem. Tedy s nějakým nastavením hostibgu u WEDOS.

Můj dotaz zní – umíte mi poradit, co máme nastavit na hostingu u WEDOS (sestka.eu) tak aby web běžel správně – tedy stejně jako u jiného poskytovatele?

Nebo je potřeba vaši odpověď chápat tak, že máme hostingy z WEDOS přesunout k jinému poskytovateli?

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno
0
30.04K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

ano, je možné, že jde jen o nastavení webhostingu. Web porovnáváte na rozdílných serverech, které mohou mít jinou konfiguraci. Může jít jen o jinou verzi PHP, podívejte se, jakou verzi máte na původním webhostingu a jakou u nás. Zjistíte a změníte to v zákaznické administraci v detailu webhostingu, v levém menu Konfigurace PHP.

Hlubší diagnostika a přizpůsobení webu pro konkrétní server by vyžadovala zásah správce webu nebo našeho technika, cenová nabídka od nás stále platí.

Děkujeme za pochopení.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Pokusím se vám poradit s CMS.
Odpověděl na otázku
0

Ano, chcememe aby se na nastavení hostingu SESTKA.eu podíval váš technik (za 500 Kč bez DPH) a nastavil jej tak, aby web fungoval i na hostingu u WEDOS..

Role: Zákazník
publikoval nový komentář

Dobrý den,
zatím se mi nedaří na nic přijít. Po přihlášení košík funguje. Nedošlo k nějakému nastavení typu „nakupovat mohou jen přihlášení“ ?

Kategorie