přeposílání emailů
Dobrý den,
přeposílají se mně zprávy na můj email na seznamu
ze schránky na webmail.wedos.net. to je OK.
Ale v doručených zprávách na webmailu je nevidím. Žádná příchozí pošta.
Jak mám zařídit, aby se přeposlaly a zároveň zůstaly v doručené poště?
Děkuji za odpověď.
4 Answers
Dobrý den,
měla jste nastavené přesměrování schránky i domény. Problém dělalo doménové přesměrování. Nastavení jsem upravil a do 60 minut by mělo přeposílání fungovat dle požadavku.
Dobrý den, jakým způsobem řešíte přeposílání e-mailů?
Pokud používáte přesměrování uvedené v tomto návodu, toto přesměrování zrušte a nastavte e-mailové služby na webhosting.
V tomto případě byste měl použít filtrování přímo web webmailu. Přihlaste se do webmailu, v horním menu klikněte na „Nastavení“ a v levém menu na „filtry“. Pokud nepotřebujete filtr přidat do nějaké specifické skupiny filtrů, přeskočte prostřední sloupec a přejděte rovnou na sloupec nejvíce vpravo. Dole klikněte na „+“, čímž přidáte nový filtr. Nastavte následující:
Název filtru: „libovolný název“
Pravidla pro příchozí zprávu: Všechny zprávy
…vykonej následující akce: „Přesuň zprávu do“ „Příchozí pošta“ (na konci řádku klikněte na „+“ a přidejte další pravidlo).
„Přeposlat zprávu na“ „adresa kam přeposílat“.
Změny uložte a měly by být hned aktivní..
Dobrý den,
děkuji za návod, nastavila jsem vše, podle popisu, na email na seznamu příjde, ale v příchozí poště webmailu zpráva není…..
Dobrý den,
opravdu to bylo doménové přesměrování, vše nyní funguje, jak má,
děkuji mnohokrát!
Zdraví
Kateřina Volková