přeposílání emailů

Vyřešeno201 zhlédnutíWebSite
0

Dobrý den,
přeposílají se mně zprávy na můj email na seznamu

ze schránky na webmail.wedos.net. to je OK.

Ale v doručených zprávách na webmailu je nevidím. Žádná příchozí pošta.

Jak mám zařídit, aby se přeposlaly a zároveň zůstaly v doručené poště?

Děkuji za odpověď.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď

Dobrý den,
o jakou schránku konkrétně jde?

0
JŠ255861 35.89K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

měla jste nastavené přesměrování schránky i domény. Problém dělalo doménové přesměrování. Nastavení jsem upravil a do 60 minut by mělo přeposílání fungovat dle požadavku.

Role: Podpora Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
Vybral nejlepší odpověď
0

Dobrý den, jakým způsobem řešíte přeposílání e-mailů?

Pokud používáte přesměrování uvedené v tomto návodu, toto přesměrování zrušte a nastavte e-mailové služby na webhosting.

V tomto případě byste měl použít filtrování přímo web webmailu. Přihlaste se do webmailu, v horním menu klikněte na „Nastavení“ a v levém menu na „filtry“. Pokud nepotřebujete filtr přidat do nějaké specifické skupiny filtrů, přeskočte prostřední sloupec a přejděte rovnou na sloupec nejvíce vpravo. Dole klikněte na „+“, čímž přidáte nový filtr. Nastavte následující:

Název filtru: „libovolný název“
Pravidla pro příchozí zprávu: Všechny zprávy
…vykonej následující akce: „Přesuň zprávu do“ „Příchozí pošta“ (na konci řádku klikněte na „+“ a přidejte další pravidlo).
„Přeposlat zprávu na“ „adresa kam přeposílat“.

Změny uložte a měly by být hned aktivní..

Role: Zákazník+ Web: https://kb.wedos.com/cs/ Vizitka: Pokud máte nějaký problém, prosím, popište co nejvíce podrobností. Na dotazy typu "nejde mi web, potřebuji ho spravit", se odpovídá velmi těžce - nikdo jiný netuší, jestli využíváte WordPress, Drupal, Joomlu, Prestashop, .., zda se jedná o čistou instalaci nebo nefunguje zaběhnutý web. V ideálním případě přiložte i adresu daného webu, aby se podpora a komunita mohly podívat na konkrétní problém a nemusely si ho představovat. Doporučuji se také podívat na https://kb.wedos.com/cs/ , kde najdete spoustu užitečných rad na vyřešení vašich problémů s webem :)
Odpověděl na otázku
0

Dobrý den,

děkuji za návod, nastavila jsem vše, podle popisu, na email na seznamu příjde, ale v příchozí poště  webmailu zpráva není…..

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno

Dobrý den,
o jakou schránku konkrétně jde?

0

Dobrý den,
opravdu to bylo doménové přesměrování, vše nyní funguje, jak má,

děkuji mnohokrát!

Zdraví

Kateřina Volková

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno