Přeposílání emailů přestalo fungovat

Vyřešeno405 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

měl jsem nastavené přeposílání emailů pomocí filtru.

To přestalo fungovat, tak jsem nastavil přeposílání emailů

v administraci e-mailové schránky, ale bohužel ani to mi nefunguje.

Můžete poradit??

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 15. 8. 2022
0

Problém vyřešen.

Nebylo to v nastavení u vás, ale by napaden cílový e-mail,

kde se objevilo pravidlo mazat všechny příchozí zprávy.

Zatím řešeno změnou hesla

Role: Zákazník
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 15. 8. 2022
0
13.42K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

u jaké domény/schránky máte přeposílání nastaveno?

Role: Podpora
MB313456 Změnil status na publikováno 15. 8. 2022
0

korbelyi.cz

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 15. 8. 2022
0
96.04K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

jak přesně se nepřeposílání mailů projevuje? Zprávy do cílové schránky nedorazí vůbec, nebo padají do spamu?

Častým důvodem nefunkčnosti přesměrování bývá chybějící SPF záznam na doméně. Zkuste jej nastavit dle návodu E-maily – Nastavení SPF záznamu a po hodině (na propsání záznamů) pošlete testovací e-mail z jiné adresy, než jsou obě adresy v přesměrování (tedy původní příjemce a adresa, na kterou přesměrujete). Pokud ani tato zpráva přesměrováním neprojde, pošlete nám přes formulář tyto informace:

– co nejpřesnější datum a čas odeslání zprávy
– e-mailová adresa odesílatele
– e-mailová adresa příjemce
– úplné znění případné chybové hlášky (pokud se Vám vrátí zpráva o nedoručitelnosti nebo jiná chyba)

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 15. 8. 2022