Přeposílání emailů přestalo fungovat
Dobrý den,
měl jsem nastavené přeposílání emailů pomocí filtru.
To přestalo fungovat, tak jsem nastavil přeposílání emailů
v administraci e-mailové schránky, ale bohužel ani to mi nefunguje.
Můžete poradit??
4 Answers
Problém vyřešen.
Nebylo to v nastavení u vás, ale by napaden cílový e-mail,
kde se objevilo pravidlo mazat všechny příchozí zprávy.
Zatím řešeno změnou hesla
Dobrý den,
jak přesně se nepřeposílání mailů projevuje? Zprávy do cílové schránky nedorazí vůbec, nebo padají do spamu?
Častým důvodem nefunkčnosti přesměrování bývá chybějící SPF záznam na doméně. Zkuste jej nastavit dle návodu E-maily – Nastavení SPF záznamu a po hodině (na propsání záznamů) pošlete testovací e-mail z jiné adresy, než jsou obě adresy v přesměrování (tedy původní příjemce a adresa, na kterou přesměrujete). Pokud ani tato zpráva přesměrováním neprojde, pošlete nám přes formulář tyto informace:
– co nejpřesnější datum a čas odeslání zprávy
– e-mailová adresa odesílatele
– e-mailová adresa příjemce
– úplné znění případné chybové hlášky (pokud se Vám vrátí zpráva o nedoručitelnosti nebo jiná chyba)