Přeregistrace domény z Miowebu

Vyřešeno311 zhlédnutíDomény
0

Dobrý den, zítra mi končí web u Miowebu, a chci si svou doménu i hosting přeregistrovat k Vám. Když jsem ale do přeregistračního formuláře zadávala doménu svého webu, vyskočilo na mě, že „tato doména už u Wedosu zaregistrovaná je“. Na podpoře Miowebu mi však řekly, že mám doménu registrovanou u nich. Nicméně jsem se zkoušela do Wedosu přihlásit, abych tu svou doménu tady našla, ale nedařilo se mi. Skrze žádný můj e-mail mě to tam nechtělo pustit. Hláška, že „tato mailová adresa zde není registrovaná“.

Tak jsem se zaregistrovala úplně znova pod tímto účtem (e-mail: ***@seznam.cz) a potřebuji tedy dohledat svou doménu barborasmrcinova.cz   Na Miowebu po mně chtějí pro přeregistrování domény vědět ID mého účtu a e-mail. Ale pokud mi to zde hlásí, že u Wedosu už tuto doménu mám? Prosím o radu, vůbec se v tom nevyznám.

V tuto chvíli prostě potřebuji mít doménu i hosting u Wedosu a u Miowebu to ukončit.

Předem moc děkuji za radu.

BS

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 10. 2. 2023
0
91.45K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

MioWeb není registrátorem domén, registruje je u nás. Doménu tedy registrujeme my, ale je v cizím zákaznickém účtu. ID a e-mail po Vás pravděpodobně chtějí, aby Vám doménu mohli převést do Vašeho účtu. ID najdete po přihlášení do administrace vpravo nahoře, vedle Vašeho jména:

Doménu můžete do vlastního účtu převést i sama pomocí autorizačního hesla podle tohoto návodu.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 10. 2. 2023
0

Dobře, moc děkuji za vysvětlení.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 10. 2. 2023