Přeregistrace – mohu se spolehnout že proběhne včas?

Vyřešeno277 zhlédnutíDomény
0

Dobrý den,

18.10.2020 jsem zahájil transfer domény soptik.tech. K vám jsem přešel, protože původní registrátor neodpovídal na moje dotazy a celkově jsem nebyl schopný navázat komunikaci. Přeregistrace trvá už týden. Doména mi expiruje v příští neděli, tedy za týden.

Je jisté, že se doména do té doby přeregistruje k vám? Mám na doméně navázanou i emailovou adresu, tak jestli mám začít rychle přepisovat svoje emaily na záložní variantu, abych neměl downtime.

Děkuji

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď
0
5.94K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

požadavek na přeregistraci nebyl do 5 dní od vytvoření potvrzen, a tak byl stornován. Postup během přeregistrace máme popsán zde –> Postup během přeregistrace

Zároveň bych doporučoval zkontrolovat, zda Vaše doména nevyužívá nějakou doplňkovou službu WHOIS Privacy Protection, protože požadavek na potvrzení byl zaslán na e-amil s doménou gdpr-masked.com. V takovém případě kontakujte současného registátora.

Jako poslední krok je znovu vyplnění autorizačního hesla v zák. administraci a tím proces přeregistrace znovu započne.

Role: Podpora Web: https://www.wedos.cz Vizitka: Obchodní a Fakturační oddělení.
Vybral nejlepší odpověď
0
24.44K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

zkontrolujte si, zda byly splněny všechny požadavky při přeregistraci, viz https://kb.wedos.com/cs/domeny/genericke-domeny/genericke-domeny-preregistrace/

Přeregistrace obvykle trvá týden.

Role: Podpora
Odpověděl na otázku
0

Podmínky splněné byly, ověřovací kód jsem po odemknutí domény zadal. Přeregistraci jsem zaplatil úspěšně zaplatil. Kartou, takže proběhla skoro okamžitě. Ale nepřišel mi žádný z emailů ohledně dalších informací k přeregistraci domény.

Dobrá, děkuji.

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno
0
30.19K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

nepřišlo vám nic ani do SPAM koše?

Může vám přijít i e-mail ze strany vašeho původního registrátora. Případně si u nich ověřte, zda nic přeregistraci neblokuje.

Momentálně přeregistrace stále čeká na potvrzení.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Pokusím se vám poradit s CMS.
Odpověděl na otázku
0

Dobrý den, stále mi nic nepřišlo, spam kontroluji pravidelně. Psal jsem jim i email a nemám od nich vůbec žádnou odpověď.

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno
0

Ano, to bylo ono, děkuji. Vypnul jsem GDPR protection a znovu zahájil transfer. Od vás mi už email přišel, potvrdil jsem.

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno

Kategorie