Presmerovanie e-mailov

Vyřešeno424 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý deň,

u domén kurztance.eu a mujdj.cz mi prestali chodiť e-maily pomocou funkcie presmerovania e-mailov. ako toto môžem opraviť?

Ďakujem za odpoveď. Martin Svetlánsky

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 7. 8. 2023
0
49.68K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

dle logů (viz. níže) je řada příchozích e-mailů ze serverů google zamítána a proto ani nedojde k přeposlání. Jejich rozsah 209.85.128.0/17 se bohužel dostal na blacklist a bude nutné vyčkat až se jim to podaří vyřešit – adresy z blacklistu delistovat

Jul 22 11:08:39 il21-redir postfix/smtpd[30240]: NOQUEUE: reject: RCPT from mail-lj1-f196.google.com[209.85.208.196]: 554 5.7.1 Service unavailable; Client host [209.85.208.196] blocked using dnsbl.sorbs.net; Currently Sending Spam See: http://www.sorbs.net/lookup.shtml?209.85.208.196; from=<b******cz@gmail.com> to=<i***@m***j.cz> proto=ESMTP helo=<mail-lj1-f196.google.com>
Jul 22 11:15:17 il21-redir postfix/smtpd[30184]: NOQUEUE: reject: RCPT from mail-ed1-f53.google.com[209.85.208.53]: 554 5.7.1 Service unavailable; Client host [209.85.208.53] blocked using dnsbl.sorbs.net; Currently Sending Spam See: http://www.sorbs.net/lookup.shtml?209.85.208.53; from=<fr*********rs@gmail.com> to=<i***@m***j.cz> proto=ESMTP helo=<mail-ed1-f53.google.com>
Jul 22 11:25:23 il21-redir postfix/smtpd[31114]: NOQUEUE: reject: RCPT from mail-ej1-f68.google.com[209.85.218.68]: 554 5.7.1 Service unavailable; Client host [209.85.218.68] blocked using dnsbl.sorbs.net; Currently Sending Spam See: http://www.sorbs.net/lookup.shtml?209.85.218.68; from=<b******cz@gmail.com> to=<martin@m***j.cz> proto=ESMTP helo=<mail-ej1-f68.google.com>

Role: Podpora
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 7. 8. 2023
0
5.47K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

u obou domén je přesměrování v pořádku nastaveno. Nespadl Vám přesměrovaný email například do spamu? Zašlete nám prosím hlavičku emailu, který nebyl přeposlán. Informaci bych poté předal našemu technickému oddělení, které by situaci prověřilo.

Role: Podpora
VŠ337642 Odpověděl na otázku 22. 7. 2023
0

Ešte aby som doplnil odpoveď. Mám  všetky gmail účty presmerované do jedného centrálneho. Pokiaľ si posielam správy z e-mailov presmerovaných na hlavný gmail, nikdy nepríjdu. Preto som použil beltimocz, ktorý nieje presmerovaný do centrálneho mailu, aby som elimioval problém s google. Rovnako som skúsil poslať správu priamo na gmail účty, ktoré sú nasledne preposielané do centrálneho gmail a všetko funguje. Tak som prišiel na to, že nefunguje preposielanie v smere wedos – gmail.

Role: Zákazník
VŠ337642 Změnil status na publikováno 22. 7. 2023
0
5.47K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

zašlete nám prosím celou hlavičku přeposlaného emailu. Návod jak najít hlavičky emailu v různých emailových klientech najdete zde.

Role: Podpora
VŠ337642 Odpověděl na otázku 22. 7. 2023