Presmerovanie na bit.ly nefunguje, lebo wedos na koniec linku pridava /

Vyřešeno325 zhlédnutíDoménybit.ly Přesměrování URL
0

Dobrý deň.
Nastavujem si presmerovanie domény na skrátený link zo služby bit.ly.
Nastavujem to tu – client.wedos.com/domain/redir.html
Bežne mi presmerovanie funguje a nemám s tým žiaden problém, ale teraz mi presmerovanie nefunguje.
Všimol som si, že po vložení linku „bit.ly/foo“, jeho uložení a obnovení administrácie (F5) sa na koniec linku objaví „/“ teda presmeruje sa na adresu „bit.ly/foo/“ čo ale znefunkčňuje presmerovanie pomocou služby bit.ly.
Očividne bit.ly nemá rado na konci to lomítko „/“.
PS: Link na presmerovanie pridávam aj s „https://“, teda „https://bit.ly/foo“, ale pre názornosť som v dotaze to „https://“ proste vynechal.

Prosím, mohli by ste toto neželané pridávanie „/“ na konci linku opraviť (teda zrušiť)?
A kedy asi by ste to zrealizovali, aby som vedel, kedy asi môžem presmerovanie využiť tak ako chcem?

Za ochotu a vybavenie ďakujem.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 18. 5. 2022
0
MV270050 48.10K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

vlákno uzavírám z důvodu neaktivity, v případě nevyřešení dotazu založte vlákno nové.

Role: Podpora
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 18. 5. 2022
0
MV270050 48.10K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

toto chování změnit nelze.

Pokud byste chtěl mít přesměrování bez / na konci, je zde také možnost nastavit si přesměrování pomocí webhostingu, přes htaccess, nebo přes  index.

Role: Podpora
MV270050 Odpověděl na otázku 21. 2. 2022
0

Čo to je za nezmysel?
Ako že „změnit nelze“?
Niekto to predsa musel nakódiť.
Teda stačí opraviť kód a bude to.
Predsa si to dajte ako Ticket na opravu technickej chyby vášho systému.
Prosím, posunte tento bug nejakému nadriadenému, ktorý už bude vedieť čo s tým.

A v mojom prípade ide o doménu ku ktorej zatiaľ nemám hosting, teda .htaccess a index.php index.html nie je možné použiť, inak by som to už spravil (ale ďakujem za návrh).
Doménu chcem dočasne nasmerovať na jeden online dokument a vďaka bit.ly chcem zbierať štatistiky o návštevnosti.

Role: Zákazník
PK265670 Změnil status na publikováno 21. 2. 2022
0
PK265670 46.39K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

omlouváme se, je to chování systému, nicméně můžete odkaz, na který je přesměrováváno zadat s ? na konci, tedy např jako http://bit.ly/foo?

Pridané lomítko pak skončí až za otazníkem a server jej bude brát jako parametr dotazu, což by ničemu nemělo vadit a ve většině případů to takto v pořádku funguje.

Role: Podpora
PK265670 Odpověděl na otázku 21. 2. 2022
0

Dobrý deň.
Ďakujem veľmi pekne.
Naozaj to fungovalo.
Presne takéto riešenie som sa snažil nájsť pred tým, ako som založil tento dotaz, keď som hľadal „How to escape symbol in URL“, no úplne som zabudol na URL parametre.
Velice pekne vám ďakujem.

Navrhujem, aby ste do administrácie, priamo pod riadok, kde sa vkladá link na presmerovanie uviedli informáciu, že:

Systém momentálne na koniec odkazu pridáva symbol „/“ pokiaľ tam nie je.
Toto správanie môže spôsobiť nefunkčnosť niektorých odkazov.
V prípade, ak vám toto bude robiť problém, a vaše presmerovanie nebude fungovať, môžete na koniec svojho odkazu vložiť symbol „?“ (otáznik), čo zo systémom pridaného „/“ spraví URL parameter, ktorý by na funkčnosť odkazu nemal mať vplyv.
Na vyriešenie tohto problému pracujeme.

Ak to tam uvediete, ľuďom s podobným problémom ušetríte námahu s kontaktovaním podpory.

Ešte raz ďakujem a prajem pekný deň.

Role: Zákazník
PK265670 Změnil status na publikováno 21. 2. 2022
0

Ešte dotaz.
Je možné použiť presmerovanie pomocou .htaccess alebo index.php index.html aj na miniWebe?
Za odpoveď ďakujem.

Role: Zákazník
IS113830 publikoval nový komentář 22. 2. 2022

Dobrý den,
miniweb již neposkytujeme. Je možné jej aktivovat pouze u domén, kde již byl aktivovaný v minulosti. Přesměrování je zde pak možné jen v html/js

A informovali ste verejnosť o tom, že prestanete poskytovať miniWeb, prosím?

Dobrý den,

informace byla a je k dispozici na stránkách https://www.wedos.cz/domeny/miniweb, kde jsme informovali, že službu již nebudeme poskytovat novým zákazníkům a že je nahrazena službou Wedos Website.

Ďakujem za odpoveď.
Hlavne ma zaujíma, ako ste informovali už stávajúcich zákazníkov o tejto zmene.
Teda už existujúcich zmlúv.
Pýtam sa pre to, lebo mi to príde ako zmena niečoho s čím som tak trochu rátal, pri kúpe vašich služieb.
Ak by som vedel, že sa to bude rušiť a mám možnosť si to aktivovať a tým si to ponechať, určite by som to spravil.
O Wedos Websiete a navýšení ceny ste informovali, ale o tom že budete rušiť miniWeb o tom myslím nie.

Teda myslím to v zmysle, že tým že ste zrušili miniWeb ste v podstate zmenili zmluvné podmienky ku ktorým sme ako zákazníci pristúpili a teda to by malo byť oznámené myslím aspoň emailom.