Přestal fungovat preview na LinkedIn – problém SSL?

375 zhlédnutíWebhostingLinkedIn Prime Size ssl
0

Mám web ve WordPressu, jednotlivé články mají nastavené meta property=“og:image tak, aby se při sdílení na Facebooku nebo na LinkedIn zobrazila vhodná fotografie. Dnes (30.6.2021) to přestalo fungovat na LinkedIn (na Facebooku vše funguje ok).

Při pokusu o vložení příspěvku se chvíli načítá preview, ale skončí to chybou Cannot display preview. You can post as is, or try another link.

Post Inspektor hlásí: We encountered an SSL connection error while trying to access the URL. Please check that the site is using a prime size that is compatible with Java 8, or contact Support with the content’s URL.

Zde je odkaz na Post Inspektor: https://www.linkedin.com/post-inspector/inspect/https:%2F%2Fwww.stavebky.cz%2Furokove-sazby-hypotek-rostou-dluznici-je-vsak-radne-splaceji%2F

Na webu mám (asi dva roky) HTTPS s certifikátem Let’s Encrypt, dosud běželo vše ok, bez zádrhelů.

Problém se zobrazováním na LinkedIn jsem objevil dnes, při vkládání nového článku. Nicméně hlášení (problém SSL) napovídá, že problém není v samotném článku. To se mi potvrzuje také tím, že když zkusím Post Inspektor na jiný, starší článek, který dříve prošel, dnes hlásí stejnou chybu.

Na LinkedIn přibývají nové příspěvky, z toho soudím, že problém asi není na straně LinkedIn.

Nejsem si vědom, že bych něco na webu měnil, aktualizace WordPressu mám zakázané.

V SSL se příliš nevyznám. Dokáže mi někdo poradit, kde může být problém, co bych měl udělat?

Role: Zákazník
Odpověděl na otázku

Dobrý den,

tento problém začalo evidovat více zákazníků. Zveřejnil jsem tedy Váš dotaz aby případné řešení pomohlo i ostatním.

0
JŠ255861 35.88K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

SSL certifikát vidím v pořádku. Nemám možnost na inspektora přihlásit, můžete zaslat výstřižek chyb?

Role: Podpora Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
Změnil status na publikováno
0

Omlouvám se, nedošlo mi, že Post Inspector vyžaduje přihlášení. Tady je printscreen:

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno
0
JŠ255861 35.88K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

vidím že jste včera prováděl synchronizaci certifikátu, nicméně nyní je aktivní a v pořádku. Problém tedy bude jinde. Dnes stále náhled nefunguje? Pokud jste prováděl změny, mohlo dojít k dočasnému výpadku.

Role: Podpora Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
Změnil status na publikováno
0

Dobrý den,

bohužel, problém přetrvává. Nic jsem neměnil ani na webu, ani v nastavení hostingu. Synchronizaci certifikátu jsem provedl až následně, jako pokus o nápravu. Bohužel, bez úspěchu.

Podařilo se mi najít jen jednu zmínku o této chybě, bohužel bez jasného závěru nebo řešení:
https://stackoverflow.com/questions/63702710/post-previews-stopped-working-on-linkedin

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno
0
JŠ255861 35.88K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

dle uznané odpovědi by mělo problém vyřešit pokud certifikát zrušíte a poté jej znovu aktivujete. Zde však dojde k výpadku HTTPS a pokud máte nastavené přesměrování, tak i k výpadku celého webu.

Řešením by tedy bylo HTTPS v administraci vypnout, vyčkat přibližně 30 minut a poté jej znovu nastavit.

Role: Podpora Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
Změnil status na publikováno
0

Dobrý den,

dnes jsem provedl zrušení a opětovnou aktivaci certifikátu, bohužel stále bez výsledku.

Je nějaký jiný způsob řešení?

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno
0
JŠ255861 35.88K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

z naší strany nedošlo k žádným změnám, nicméně to aktuálně vypadá, že má LinkedIn problém s certifikátem Let´s Encrypt. Toto se řeší i na na zahraničních fórech.

Doporučím tedy kontaktovat jejich podporu s tímto problémem, zda je to opravdu způsobeno LE. Pokud ano, bude potřeba získat jiný certifikát.

Role: Podpora Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
Odpověděl na otázku