Přestalo fungovat přihlášení k e-mailu přes Mozilla Thunderbird

Vyřešeno1.10K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

nevím přesně kdy, řekněme týden až 14 dní, ale nejsem schopen se přihlásit a stáhnout poštu přes Thunderbird. Zkoušel jsem následující:

  • odebrat účet a znovu přidat
  • odinstalovat Thunderbird a znovu nainstalovat
  • připojit počítač přes jiného poskytovatele
  • připojit účet přes Micorsoft Mail (tohle opravdu vůbec nefunguje, nemožnost nastavní portů atd.)

Po odebrání účtu se mi již nedaří nově účet připojit. Sice mi projde test, nicméně pokud chci potvrdit nastavení dostanu hlášku „Unable to login at server. Probably wrong configuration, username or password.“

ZKoušel jsem všechny kombinace portů, SSL (STARTTLS, SSL/TLS), nastavení hesla (Normal Password, Encrypted…). Zajímavé je, že odesílání pošty do doby, než jsem odebral účet fungovalo.

Taktéž na telefonu jsem e-maily stále schopen prohlížet.

To vše na doméně devmind.cz.

S pozdravem, Jan LISAL

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JL229396 Vybral nejlepší odpověď 8. 12. 2020
1

Dobrý deň,

písalo sa o tom aj tu: https://www.facebook.com/WEDOS.cz/posts/10159306292942780

Role: Zákazník+ Web: https://www.mitsoft.sk Vizitka: Venujem sa programovaniu, optimalizácií a affiliate. Poradím Vám s DNS záznamami, htaccess, wordpressom, linuxom, php, sql a všeobecne s webovými technológiami.
JL229396 publikoval nový komentář 8. 12. 2020
0
55.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

nepoužíváte nějaký antivir / firewall , který by Vám bránil v přístupu ?

Pokud máte email již nastaven na jiném zařízení, problém bude v nastavení daného pošt. klienta/zařízení.

Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
MV270050 Odpověděl na otázku 8. 12. 2020