Prestashop 8.1.3 Warning: Zend OPcache API is restricted by „restrict_api“ configuration directive

Vyřešeno1.04K zhlédnutíRedakční systémy#restrict_api Cache prastashop 8
0

Zdravím, nedokážete mi prosím pomoci s tímto? Nainstaloval jsem Prestashop 8.1.3, vše rozchodil, ale potýkám se s problémem při mazání Cache z BO, to zřejmě souvisí i s ukládáním některých nastavení v BO, které chtějí vymazat cache také. V těchto případech naskakuje tato hláška níže. Mohu mazat Cache z FTP, ale není to úplně praktické. Nesouvisí to s nějakým nastavením na hostingu?
Zkoušel jsem i toto, ale nezabralo.

Zend OPcache API is restricted by „restrict_api“ configuration directive

Warning: Zend OPcache API is restricted by „restrict_api“ configuration directive

Exception

ErrorException

in src/Core/Cache/Clearer/CacheClearerChain.php (line 57)

  1.         foreach ($this->cacheClearers as $cacheClearer) {
  2.             $cacheClearer->clear();
  3.         }
  4.         if (function_exists('opcache_reset')) {
  5.             opcache_reset();
  6.         }
  7.     }
  8. }

CacheClearerChain->clear()in src/PrestaShopBundle/Controller/Admin/Configure/AdvancedParameters/PerformanceController.php (line 292)

  1.      *
  2.      * @return RedirectResponse
  3.      */
  4.     public function clearCacheAction()
  5.     {
  6.         $this->get('prestashop.core.cache.clearer.cache_clearer_chain')->clear();
  7.         $this->addFlash('success', $this->trans('All caches cleared successfully', 'Admin.Advparameters.Notification'));
  8.         return $this->redirectToRoute('admin_performance');
  9.     }

in vendor/symfony/symfony/src/Symfony/Component/HttpKernel/HttpKernel.php -> clearCacheAction (line 169)

  1.         $this->dispatcher->dispatch($event, KernelEvents::CONTROLLER_ARGUMENTS);
  2.         $controller = $event->getController();
  3.         $arguments = $event->getArguments();
  4.         // call controller
  5.         $response = $controller(...$arguments);
  6.         // view
  7.         if (!$response instanceof Response) {
  8.             $event = new ViewEvent($this, $request, $type, $response);
  9.             $this->dispatcher->dispatch($event, KernelEvents::VIEW);

in vendor/symfony/symfony/src/Symfony/Component/HttpKernel/HttpKernel.php -> handleRaw (line 81)

  1.     {
  2.         $request->headers->set('X-Php-Ob-Level', (string) ob_get_level());
  3.         $this->requestStack->push($request);
  4.         try {
  5.             return $this->handleRaw($request, $type);
  6.         } catch (\Exception $e) {
  7.             if ($e instanceof RequestExceptionInterface) {
  8.                 $e = new BadRequestHttpException($e->getMessage(), $e);
  9.             }
  10.             if (false === $catch) {

in vendor/symfony/symfony/src/Symfony/Component/HttpKernel/Kernel.php -> handle (line 201)

  1.         $this->boot();
  2.         ++$this->requestStackSize;
  3.         $this->resetServices = true;
  4.         try {
  5.             return $this->getHttpKernel()->handle($request, $type, $catch);
  6.         } finally {
  7.             --$this->requestStackSize;
  8.         }
  9.     }
  10. ………..
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 22. 2. 2024
1
55.38K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Komentář

Dobrý den,

můžete zkusit nyní? V souboru src/Core/Cache/Clearer/CacheClearerChain.php  jsem Vám změnil

opcache_reset(); na

@opcache_reset();
Zároveň zkontrolujte, zda máte úpravu i v databázi, viz vlákno, které jste zmínil.

Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 22. 2. 2024
0
143.98K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Komentář

Dobrý den,

zkuste řešení podle tohoto postu se stejnou chybovou hláškou Prestashopu.

Role: Podpora Web: https://kb.vedos.cz Vizitka: VEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 14. 2. 2024
0

Píši ve svém postu, že jsem to zkoušel.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 14. 2. 2024
1
143.98K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Komentář

Omlouvám se, tu informaci jsem přehlédl. Zřiďte prosím dočasný FTP přístup pro podporu podle návodu a dejte vědět, podíváme se na to.

Role: Podpora Web: https://kb.vedos.cz Vizitka: VEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 14. 2. 2024
1
143.98K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Komentář

Předám Váš problém kolegovi z CMS oddělení, pokud bude potřebovat nějaké přístupy nebo další informace, ozve se Vám.

Kontrola CMS je nad rámec běžné podpory, takže může trvat delší dobu. Snažte se udržovat FTP pro podporu přístupné.

Role: Podpora Web: https://kb.vedos.cz Vizitka: VEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 14. 2. 2024
0

Dobrý den, díky, funguje.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 22. 2. 2024