převedení kontaktů k jinému registrátorovi

49 zhlédnutíDomény
0

Dobrý den,
přeregistraci kontaktu jsem dělal dle návodu
, heslo mi bylo zasláno , ale po potvrzení ,že chci skutečně kontakt převést , to píše že je heslo neplatné , zkoušel jsem několikrát . vždy stejný výsledek neplatné heslo.
Co dál .
kontakt je u Společnost O2 Czech Republic a.s. (REG-CT) ale ta už  doménové služby už neposkytuje
Díky

Role: Zákazník
MB313456 Odpověděl na otázku 9. 1. 2025
0
115.42K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

zkuste si heslo poslat ještě přímo z registru. Ujistěte se, že zadáváte heslo kontaktu, a ne domény – to je nejběžnější chyba.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 9. 1. 2025
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.